De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Multigroomer 6-in-1 Alles-in-één Trimmer MGK3021, Baardtrimmer En Tondeuse, Oor- En Neustrimmer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Menno 09-06-2019

Sinds enkele weken heb ik de Braun multi groomer in mijn bezit. Ik ben tot nu toe positief. Hij houdt fijn vast – en heeft een snijblad wat z'n werk goed doet. De vele opzetstukken hebben allemaal een eigen functie, waardoor de multigroomer écht multi-inzetbaar is. Ik heb ‘m gratis ontvangen om te testen, en gebruik de trimfunctie van mijn scheerapparaat nu niet meer – daar is deze voor in de plaats gekomen. De opzetstukken zijn makkelijk te verwisselen. Het opladen van de accu kan lang duren; het oplaad-pinnetje lijkt fragiel.

Pluspunten

• Veel opzetstukken
  • Houdt fijn vast

Minpunten

• Opladen duurt lang
  • Oplader fragiel

Gerrit Wolff 06-05-2019

lange gebruiksduur en zeer compleet

Goede trimmer in verhouding met de prijs. Voor dagelijks gebruik ligt deze trimmer goed in de hand. Doordat deze een lange gebruikstijd heeft van 40 minuten, kun je diverse keren gebruik maken, voordat deze moet worden opgeladen. Ook de oor- en neustrimmer is een mooie uitkomst. Je neus- en oorhaar is zo verwijderd. Ik zou dit product echt aanraden. Product heb ik geregen om te testen. TOP product!

BrianuitNMGN 06-05-2019
Bij het uitpakken van het doosje merkte ik al snel dat dit een heel handig apparaat zou zijn in gebruik. De verschillende koppen klikken er makkelijk op en af. Bij het gebruik merkte ik dat het maar weinig geluid maakte. Het resultaat is prima maar dan moet je er wel meermaals “over heen gaan”. Misschien zou een zakje voor de verschillende opzetstukjes er wel handig bij zijn geweest. Het was een leuk apparaat om gratis te ontvangen en te testen.

Pluspunten

• stil

Minpunten

• geen bewaar mogelijkheid voor de opzetstukken

Martijn K 04-05-2019
  • Product gekregen

Het apparaat is makkelijk en simpel in gebruik en bevalt me goed. Hij doet wat hij moet doen en er zitten voldoende accessoires bij om baard- en hoofdhaar bij te werken. Ik heb dit apparaat gratis gekregen om het uit te testen en gebruik het om mijn kapsel bij te werken. Wel zijn er ook een aantal nadelen. Zo kan je het apparaat niet gebruiken met kabel. Dat betekent dat je hem van tevoren dus moet opladen. Ook vond ik het lastig om het apparaat goed schoon te houden. Dit komt omdat het apparaat zwart is en ik zwarte haren heb. Voor de prijs is dit apparaat echter een goede aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Goedkoop

Minpunten

• Werkt niet met kabel

Ruud 29-04-2019

lichtgewicht apparaat, handig voor op reis.

Deze baardtrimmer is licht en ligt ook fijn in de hand.
Handig om mee te nemen op reis en geschikt om je baard en lichaamsbeharing bij te houden.
Ik merkte wel dat hij wat minder is in het gladscheren van rughaar/borsthaar. Maar verder werkt hij prima, zeker met de verscheidene poststukken.
Ik kreeg het apparaat op proef.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • diverse opties

Minpunten

• zonder opzetstukken scheert hij niet heel glad.

Bart V. 28-04-2019

Perfect apparaat met veel mogelijkheden

Het design van dit scheerapparaat is echt top! Naast dat je heel makkelijk een ander opzetstukje op het apparaat zet, ligt hij ook goed in je hand. Er zitten 4 opzetstukjes bij waarmee je de lengte kunt verstellen. Bij 2 van die opzetstukjes kun je met een extra knopje zelfs nog verder de lengte instellen. Daarnaast zit er ook nog een neus/oortrimmer bij, waarmee je heel makkelijk (en zonder dat het pijn doet) je neusharen kan verkorten. Voor oorharen werkt het op dezelfde manier, alleen die heb ik nog niet echt, dus daar kan ik niet over oordelen.

Het enige nadeel is dat dit apparaat niet geschikt is om onder de douche mee te scheren. Wel kun je de kammen en opzetstukjes onder de kraan afwassen. Daarnaast heeft dit wel als bijkomend voordeel dat de mesjes een leven lang meegaan. Iets dat bij ander scheerapparaten vaak ook een probleem is. Ik ben heel blij met dit apparaat en raad het dan ook zeker aan. Ik heb het gratis ontvangen om te testen, maar zou het anders ook zeker gekocht hebben.

Pluspunten

• veel mogelijkheden
  • prima accuduur
  • fijne neustrimmer
  • Goed design

Minpunten

• niet geschikt voor gebruik onder de douche

Bryanp 28-04-2019

Goede prijs/kwaliteit verhouding, zeer tevreden.

Inmiddels heb ik het scheerapparaat al een paar keer gebruikt en ik moet eerlijk toegeven dat ik zeker tevreden ben.
Het apparaat wordt geleverd met meerdere opzetstukjes. Ook de oor/neustrimmer is erg handig om het resultaat af te maken. Het apparaat scheert makkelijk door de baardharen heen en trekt de haartjes er niet uit. Door de meerdere opzetstukjes kun je zelf bepalen hoe je baard eruit gaat zien. Wanneer je alle opzetstukjes eraf haalt dan kun je hele mooie strakke lijnen maken.
Voor de prijs is het product zeker aan te raden. Ik heb het product gratis mogen testen en ik ben er zeer tevreden over.

Pluspunten

• Opzetstukjes
  • Levenslange mesjes.

Martijn 28-04-2019

Perfect scheerresultaat

Ik gebruik de Braun alles in een trimmer inmiddels ruim een week. Tot op heden ben ik tevreden met de scheerresultaten. Ik moet hierbij wel zeggen dat ik alleen nog maar het kortste opzetstuk heb gebruikt. De trimmer heb ik gratis ontvangen om te testen wat tot op heden dus nog goed bevalt. Het apparaat laat vrij snel op en de batterij duur valt me mee, na een week gebruik heb ik hem pas bij geladen.

Pluspunten

• Accuduur
  • Scheerresultaat

Jan K. 27-04-2019

Ik heb de Braun MGK 3021 nu enkele weken in gebruik. Ik gebruik hem om mijn baard kort te houden; dus trimmen. Het kost mij met dit apparaat weinig moeite om de door mij gewenste lengte te bereiken. Het gebruik van de bijgeleverde opzetstukken zijn daarbij erg handig en makkelijk te verwisselen.
Het trimmen, met het door mij gratis ontvangen apparaat, van de bakkebaarden vind ik wat lastiger, maar ook dit gaat, na eventjes oefenen, goed; het gebruik hierbij van een kam en schaar is niet echt nodig, maar kan soms net het resultaat perfectioneren.

Pluspunten

• Ligt fijn in de hand.
  • Batterij gaat lang mee.

Minpunten

• Niet geschikt voor kroeshaar.

Valentijn De Rooij 25-04-2019
  • Product gekregen

Fijn apparaat met veel mogelijkheden.

Ik heb deze Braun multigroomer nu een week in mijn bezit en moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben. Het apparaat ligt erg prettig in de hand en heeft een mooi uiterlijk. Door de verschillende opzetstukken is het mogelijk om verschillende soorten haartypes en lengtes te trimmen. Ik heb dit product gratis ontvangen om te testen en het is mij dus erg goed bevallen. Voor sommige mensen is de accu tijd van 40 minuten misschien een probleem, zelf heb ik hem dagelijks gebruikt en er een volle week mee kunnen doen.

Pluspunten

• Strak design
  • Veel opties qua lengte en haartype
  • Prettig in de hand
  • Gaat voor mij lang genoeg mee

Minpunten

• Voor mij geen